Jumat, 27 November 2015

Bagaimana Merawat satu hormon Sakit kepala Dengan Homeopathy

Bagaimana Merawat satu hormon Sakit kepala Dengan Homeopathy

Untuk belajar bagaimana untuk merawat sakit kepala hormon dengan homeopati, anda boleh menyelesaikan bukan hanya sakit kepala anda, bukan hanya gejala hormon anda, tetapi yang lebih, banyak lagi.

Sakit kepala hormon menunjukkan bahawa anda hanya mendapat sakit kepala, atau jenis tertentu sakit kepala sekitar period. Ini bermakna tempoh anda menyebabkan anda agak banyak kesedihan, dan anda mungkin mempunyai gejala-gejala lain.

Sakit kepala hormon, dan gejala-gejala lain yang sering dilihat sebagai ketidakseimbangan hormon dan rawatan perubatan biasanya termasuk hormon sintetik. Walau bagaimanapun, hormon sintetik berbuat banyak kerosakan jangka panjang, walaupun mereka seolah-olah kelegaan simptom jangka pendek.

Saya tidak bersetuju dengan idea bahawa anda semestinya mempunyai ketidakseimbangan hormon. Saya merasakan bahawa tempoh anda adalah semata-mata masa tekanan yang lebih besar. Jika kesihatan anda hanya hanya menjaga anda tahap, apa-apa beban tambahan akan hujung kira-kira, dan ke bawah anda pergi.

Dalam menggunakan homeopati sebagai prescriber rumah, anda perlu tahu bahawa anda mesti berupaya untuk melihat perlawanan gejala-gejala anda kepada orang-orang ubat yang paling sesuai. Tiga keynotes gejala yang kuat adalah cukup perlawanan untuk membuat perkara yang berlaku.

Belladonna adalah biasa rumah menetapkan perubatan dengan kebolehan yang meluas. Jangan sekali-kali memandang rendah keupayaan ubat ini untuk menyelesaikan maladies demam, kepada sindrom Meniere, daripada sakit kepala untuk tekanan darah tinggi.

Di sini, tumpuan diberikan kepada kitaran haid dan sakit kepala.

The keynotes umum Belladonna termasuk:

penyakit bermula selepas perubahan dalam suhu atau mendapat sejuk pada hari yang panas (berenang dalam air sejuk, semakin sejuk selepas berpeluh, dan lain-lain)
umumnya thirstless kecuali minuman lemon
lebih buruk di pertengahan petang
lebih teruk dengan gerakan
Sakit kepala Belladonna begitu pandai membersihkan cenderung untuk menjadi berdenyut-denyut. Mereka berdebar dengan nadi. Mereka boleh mula di bahagian belakang kepala anda dan menyelesaikan terhadap rumah kanan anda dan / atau mata. Haba (seperti matahari), cahaya, bunyi dan gerakan membuat sakit kepala teruk. Permohonan sejuk, berbaring dalam tekanan yang gelap dan meningkatkan kesakitan.

Sakit kepala hormon boleh disertai dengan sakit tempoh yang boleh menjadi sangat teruk. Ia adalah ciri-ciri oleh sensasi 'mengandungi turun. Pendarahan boleh berlaku di antara tempoh dan boleh disertai dengan besar, pembekuan gelap.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar